dilluns, 7 de març del 2011

Reflexió al voltant de l'activitat feta amb el glogster

He escollit treballar amb el glogster perquè, tenint en compte el temps i els recursos de què disposava, m’ha semblat el més senzill i productiu.
El desenvolupament l’he plantejat per a dues sessions, tot i que 5 dels alumnes encara no han pogut penjar la seva aportació per manca de temps. Així que, entre demà i demà passat completarem el pòster.
Durant la primera sessió (divendres passat, a l’aula d’informàtica) l’alumnat va triar a l’atzar un dels noms seleccionats prèviament per mi; després, tranquil·lament, anava cercant la informació que més convenient trobava: vídeos, textos i imatges relacionats amb la seva escriptora. A mesura que alguns d’ells acabaven, s’acostaven a un dels ordinadors en què practicaven les diverses eines del glogster, a través del meu compte d’usuari. Encara no els he facilitat el compte que els correspon perquè vaig trobar que així també era possible fer l’activitat. Ho tinc com a feina pendent, però.
La segona sessió (avui, a l’aula ordinària) ha consistit únicament en penjar tot allò que havia triat cadascú al pòster per a cada escriptora i de la manera que s’ha preferit. Individualment, i amb només un ordinador (perquè no ha pogut ser d’altra manera), ho han anat afegint i modificant.
És una eina amb la qual intentaré treballar en d’altres ocasions, i facilitaré els comptes d’usuari a l’alumnat, perquè realment s’han sorprès molt positivament del resultat final i de la facilitat de dissenyar el pòster.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada