dimecres, 25 de febrer del 2009

Què et suggereix?


Per escriure un text literari (un conte, un poema) és molt important guardar en una capsa mental o escriure en un quadern allò que ens suggereixen les coses que observem. Aquestes coses s'anomenen estímuls perquè ens creen moltes sensacions (tendresa, tristor, fàstic, alegria, ràbia, etc.). Aquí tens una imatge que de segur et desperta algun sentiment. Envia en una paraula o oració quin és el teu. I, a poc a poc, pots confeccionar la teua llista personal. Potser algun dia necessites contar que un paisatge significa això o que un personatge té aquesta sensació.

16 comentaris:

  1. Em provoca molta tranquilitat i tendresa.

    ResponElimina
  2. tranquil, bonic i unic

    ResponElimina
  3. Em provoca sensació de bellesa, tranquil·litat i unió a la natura.

    ResponElimina
  4. es molt bonic pero no em representa res

    ResponElimina
  5. Aquesta posta de sol produeix tranquilitat i ganes de ferla fotos.Quan estas amb la teva novia veient la posta de sol produeix també amor.És molt bonica l'imatge perque la llum reflecteix a la mar un dels colors més bonics.

    ResponElimina
  6. em provoca alegria i bastants de sentiments,..

    ResponElimina
  7. pau al veure el sol anar-se'n

    ResponElimina
  8. alegria y ganas de relaixar-se

    ResponElimina
  9. Em provoca llunyania,soledat i harmoniasobre el paisatge.

    ResponElimina
  10. tranquilitat i bellessa

    ResponElimina
  11. en proboca soledad i tristesa

    ResponElimina